justini boyle anketlerde gecebilirsiniz ama gercek hayatta asla ! tabi kuyruk acısı cekiceksiniz biraz sonra belieber'lara satasıcaksınız,oda yetmeyip kufur ediceksiniz falan vs. ama unutmayın bunu justının tahtına gececek olan sadece 1 kişi var oda : justinin gelecekte olan cocugu :) ha bence bu yazıyı da okumayın siz cünkü yediremiceksiniz ...bide neden bu kadar az yorum yaptınız? directioner'lar bu kadar az mı? yoksa one directionun götüne mi kactılar?
Ya belieberler ile directionerlar kavga etmez onlar kardeştir niall bile justinin tahtına o ölünce geçebileceğimizi söylüyor ben belictionerım fakat daha çok directioner ayrıca bişey söylicem unutma one direction daha 3 yıldır falan ünlü justinden çok daha az ! o daha iyi olabilir ama gelecekte biz de ondan iyi olabiliriz directionerlar bu kadar az m diyorsun biraz kafayı çalıştırmalısın bence! gerçek hayatta geçicez diyen yok ve asla ama asla ne olursa olsun one directiona en küçük laf bile demezsiniz biz de justine etmeyiz merak etme...
belieber ve directionerlar kardes bence sen bunu kendine yedirememissin zaten biz justin bieber'a laf etmedik ayrıca bende belictioner'im simdi kes sesini ve sktr gt canım
Ya her ne bok'san. ne saçmalıyosun ya directionerlarla belieberlar kardeştir bunu da herkes bilir. 1D ile Justin bile kavga etmezken sen ne diyosun. Ben forever beliectionerim ve asla vaz geçmem he bide ister Justin ister 1D bu oylamayı kazansın yinede hepsi benim bebeğim
bak kız ne tür bi orospu olduğunu bilmiyorum ama senin becericek pezevenkler vardır şimdi onları bekletme bence sonra paranı alamassın ben belictionerim ama 1d varken kimseyi seçmem SÜRTÜK'sün!!!!
bana bak sen korkağın tekisin dünyada milyonlarda directioner var onların karşısına eçip söyleyemzsin bu lafalı demi seni korkak orospu sen justini gereçkten sevseydin böle bişi demezdin şimdi s.q bu arada götümüze bişey kaçtığı yok ama liamın 26sı götüne kaçmış olabilir ;) siz one directionun boku bile olamazsınız... !!!!!!!!
Belki kazanamıcaz ama yinede 1D yi her zaman seveceğiz.Bir oylamayla mı 1D düşecek sanki.Yani o kadfar ödülleri var.Herneyse konuya geçelim ne olur bunu herkese yayın.
Kız haklı. Bende BELICTIONER'ım. Kardeş olmamamız için bi neden de yok. Tabi bizi çekemeyenleri bilmem. En azından sevdiğimiz ünlüler için argo kelimeler kullanmıyoruz biz. Ama doğru bizi sevmiyorsunuz neden sevesiniz ki? Aptallık bizi çekemediğiniz için böyle davranıyorsunuz. FOREVER BELICTIONER!
Bende BELICTIONER'ım. Kardeş olmamamız için bi neden de yok. Tabi bizi çekemeyenleri bilmem. En azından sevdiğimiz ünlüler için argo kelimeler kullanmıyoruz biz. Ama doğru bizi sevmiyorsunuz neden sevesiniz ki? Aptallık bizi çekemediğiniz için böyle davranıyorsunuz. FOREVER BELICTIONER!
derdiniz belieber mk ya Bikerene one directionla Justın bieber dostlar lan birbirlernin hayranlarılar bırbılerıne seviyorlar siz hala neyin derdindesiniz mk belieberla Directionlar kardeştir.
AQ BU SİTENİN ADI BİLE BELLİ DEĞİL BOŞU BOŞUNA UĞRAŞŞIYORSUNUZ. AMA YARDIM EDİCEM. FACEBOOKTA EKLEMEK İSTEENLER VARSA; http://www.facebook.com/Bayanmalik26 -BELIEBER-DIRECTIONER-SMİLER-LOVATİC-LİTTLE MONSTER-NAVY VE SELENATOR'ÜM. NOT;ESKİDEN SWİFT'eydim BU YÜZDEN TAYLOR'UN HAYRANLARINA SAYGI DUYUYORUM.
ya belictioner olmak ne zor bişey arkadaş yeter artık belieberlar siz directionerlere directionerler siz de belieberlara laf atmayın biz kardeşiz tamam mı isteseniz de istemeseniz de biz KARDEŞİZ justin ve one direction çok iyi anlaşıyolar iyi arkadaşlar lütfen artık kesin şu kavgayı
YA ARKADAŞLAR JUSTINE KÖTÜ SÖZLER SÖLEMEYİNDE BNDE KOYU DİRECTİONERİM AMA NE İSTİYOUNUZ ONDAN BİZ ÖNDEYİZ İŞTEE ADECE OY VERİN BAKIN BELİEBER DEĞİLİM AMA ONLARIN YERİNE KOYUN KENDİNİZİ
directionerler her yerde paylaşalım bu bağlantıyı belieberları geçebiliriz
YanıtlaSiltek hayaliniz bu zaten
Silgeçin de görek
Silben sayfamda paylaştım
YanıtlaSilya hadi geçelim bütün fanları :(
YanıtlaSilhadii verin veri verin oyyyy..
YanıtlaSilHadi amk hadii geçtiler biziii :/ !
YanıtlaSilBeğeniiin!
YanıtlaSilbak bebiklerım ne kadar uğraşsanızda justini geçemezsiniz uğraşmayın boşver belieberler her daim 1. hha ha ha :D
YanıtlaSillan sus Belieber Ve Directioner'lar Kardeştir. Bu Kardeşliği Bozamassınız Asıl BELICTIONER'lar 1. !!!!!!
Silhep nedense böyle oluyor directioner belieber lerı kucaklıyor ama belieber lar hala directionerları dışlıyorlar!!1!!!
Silbeen butonu nerde
YanıtlaSiloff ya beğendirin işte
YanıtlaSiljustini boyle anketlerde gecebilirsiniz ama gercek hayatta asla ! tabi kuyruk acısı cekiceksiniz biraz sonra belieber'lara satasıcaksınız,oda yetmeyip kufur ediceksiniz falan vs. ama unutmayın bunu justının tahtına gececek olan sadece 1 kişi var oda : justinin gelecekte olan cocugu :) ha bence bu yazıyı da okumayın siz cünkü yediremiceksiniz
YanıtlaSil...bide neden bu kadar az yorum yaptınız? directioner'lar bu kadar az mı? yoksa one directionun götüne mi kactılar?
Ya belieberler ile directionerlar kavga etmez onlar kardeştir niall bile justinin tahtına o ölünce geçebileceğimizi söylüyor ben belictionerım fakat daha çok directioner ayrıca bişey söylicem unutma one direction daha 3 yıldır falan ünlü justinden çok daha az ! o daha iyi olabilir ama gelecekte biz de ondan iyi olabiliriz directionerlar bu kadar az m diyorsun biraz kafayı çalıştırmalısın bence! gerçek hayatta geçicez diyen yok ve asla ama asla ne olursa olsun one directiona en küçük laf bile demezsiniz biz de justine etmeyiz merak etme...
Silkız mısın erkek misin yoksa top musun bilmem ama ben seni birinin götüne kaçırırım görün o zmn mk!!!
Silbelieber ve directionerlar kardes bence sen bunu kendine yedirememissin zaten biz justin bieber'a laf etmedik ayrıca bende belictioner'im simdi kes sesini ve sktr gt canım
SilYa her ne bok'san. ne saçmalıyosun ya directionerlarla belieberlar kardeştir bunu da herkes bilir. 1D ile Justin bile kavga etmezken sen ne diyosun. Ben forever beliectionerim ve asla vaz geçmem he bide ister Justin ister 1D bu oylamayı kazansın yinede hepsi benim bebeğim
Silbak kız ne tür bi orospu olduğunu bilmiyorum ama senin becericek pezevenkler vardır şimdi onları bekletme bence sonra paranı alamassın ben belictionerim ama 1d varken kimseyi seçmem SÜRTÜK'sün!!!!
Silbana bak sen korkağın tekisin dünyada milyonlarda directioner var onların karşısına eçip söyleyemzsin bu lafalı demi seni korkak orospu sen justini gereçkten sevseydin böle bişi demezdin şimdi s.q bu arada götümüze bişey kaçtığı yok ama liamın 26sı götüne kaçmış olabilir ;) siz one directionun boku bile olamazsınız... !!!!!!!!
YanıtlaSilBelki kazanamıcaz ama yinede 1D yi her zaman seveceğiz.Bir oylamayla mı 1D düşecek sanki.Yani o kadfar ödülleri var.Herneyse konuya geçelim ne olur bunu herkese yayın.
YanıtlaSilLan bu başka takımı tutupta buraya yorum atanlar yokmu sizin ağzınıza kürekle vuruurum olmayan beyninize kan gitmez patlamış mısırlar.
YanıtlaSilOf Belieber'ların en işi var burda mk. Siktirin gidin. Biz JUSTİNE BİŞEY SÖYLÜYOZ MU !!! Haddinizi bilin !!
YanıtlaSilben hem directioner hem belieberim ama tabi one direction önde gelir
YanıtlaSilonları yerim ben hadi geçelim şunlarıııı
YanıtlaSilbu yukardaki boklar niye oyle mal mal yorm yapıyolar beliebersen git justinin sayfasına yorum yap mk!!!
YanıtlaSilkurban olunası insanlar
YanıtlaSilHadi geçelim şunları !!!!!!!!!!!!!!!
YanıtlaSilhadi oy verinb hacccııı
YanıtlaSilONE DİRECTİON
YanıtlaSilONE DİRECTİON
ONE DİRECTİON
ONE DİRECTİON
ONE DİRECTİON
ONE DİRECTİON
ONE DİRECTİON
ONE DİRECTİON
Belictioner olmak çok zor :/
YanıtlaSilBENCEDE YA OF :(
Silbelictioner diye bişey yook :D
YanıtlaSilNAH
Sildefol burdan,böyle bir şey düşünüyorsan zaten belieber olamazsın
Silgeçelim lütfen
YanıtlaSilçk istiorum I love you one direction I am directioner
YanıtlaSilLOVE YOU BELICTIONER!! KARDEŞ OLMAMIZ GEREKİRKEN NEDEN DÜŞMANIZ? DIRECTIONER <3 BELIEBER
YanıtlaSilKız haklı. Bende BELICTIONER'ım. Kardeş olmamamız için bi neden de yok. Tabi bizi çekemeyenleri bilmem. En azından sevdiğimiz ünlüler için argo kelimeler kullanmıyoruz biz. Ama doğru bizi sevmiyorsunuz neden sevesiniz ki? Aptallık bizi çekemediğiniz için böyle davranıyorsunuz. FOREVER BELICTIONER!
SilBELICTIONER !! ♥ ♥ ♥
YanıtlaSilOne Direction <3
YanıtlaSilZAYNZAYNZAYNZAYN <3
YanıtlaSilBende BELICTIONER'ım. Kardeş olmamamız için bi neden de yok. Tabi bizi çekemeyenleri bilmem. En azından sevdiğimiz ünlüler için argo kelimeler kullanmıyoruz biz. Ama doğru bizi sevmiyorsunuz neden sevesiniz ki? Aptallık bizi çekemediğiniz için böyle davranıyorsunuz. FOREVER BELICTIONER!
YanıtlaSil1D <3 <3 <3
YanıtlaSil1D aşk zayn malik <3
YanıtlaSilOne Dırection ❤ Zayn Malik ❤ Dırectioner olarak Belieber'leri geçelim arkadaşlar herkes beğeni butonuna bassın :)
YanıtlaSilderdiniz belieber mk ya Bikerene one directionla Justın bieber dostlar lan birbirlernin hayranlarılar bırbılerıne seviyorlar siz hala neyin derdindesiniz mk belieberla Directionlar kardeştir.
YanıtlaSilKardeşler ama bu oylamada birisi yenicek bu yüzden desteklemek lazım
YanıtlaSilAQ BU SİTENİN ADI BİLE BELLİ DEĞİL BOŞU BOŞUNA UĞRAŞŞIYORSUNUZ. AMA YARDIM EDİCEM.
YanıtlaSilFACEBOOKTA EKLEMEK İSTEENLER VARSA; http://www.facebook.com/Bayanmalik26
-BELIEBER-DIRECTIONER-SMİLER-LOVATİC-LİTTLE MONSTER-NAVY VE SELENATOR'ÜM.
NOT;ESKİDEN SWİFT'eydim BU YÜZDEN TAYLOR'UN HAYRANLARINA SAYGI DUYUYORUM.
Belictioner'im 2sinede oy verdim :)
YanıtlaSilyha 1D kazanamassa çok üzülürüm camdan atlayıp kafamı kopartırım. Bu arada 1D antilerinin canı 26 istiyoo :D
YanıtlaSilya 1D kazansın ayrıca evet 1D anticilerinin canı güzel bi dayakta istiyo :D
YanıtlaSilhadi ya oy verin
YanıtlaSilhadi oy verin
YanıtlaSilOY VERİNNN
YanıtlaSilkazanmamız lazımmm :D
YanıtlaSilama ben belictionerim 2 sinede aynı anda oy veriorum ı love you justinn and 1D ♥
YanıtlaSil<3 <3<3<3<3<3
YanıtlaSilya ama her seferinde aynı olay biz belictiner'ız ayrım yapmamımızı isteyemezsiniz
YanıtlaSilmeriç paylaştı diye geldim
YanıtlaSilBELICTIONER KARDEŞLİĞİİ ♥
YanıtlaSilkanmayin arkadaslar o mericin profili deil fake profil o..dun meric twitterda facesini dondurdugunu soyledi gozumle gordum yaa
YanıtlaSildırectionerler her yerde amq
YanıtlaSilya belictioner olmak ne zor bişey arkadaş yeter artık belieberlar siz directionerlere directionerler siz de belieberlara laf atmayın biz kardeşiz tamam mı isteseniz de istemeseniz de biz KARDEŞİZ justin ve one direction çok iyi anlaşıyolar iyi arkadaşlar lütfen artık kesin şu kavgayı
YanıtlaSiljustin in rehabilitasyon merkezine gireceğini bilen belieberların kuyruk acısı işte . uyuşturucu kullanan bir justin !
YanıtlaSilOHA AMK O KADARDA DEĞİL
Silne justine nede 1D ye laf etmeyin aq bide la ettiğinii sanıyosunuz ama kezbandan başka bişi olmuyosunuz!!
YanıtlaSilYA ARKADAŞLAR JUSTINE KÖTÜ SÖZLER SÖLEMEYİNDE BNDE KOYU DİRECTİONERİM AMA NE İSTİYOUNUZ ONDAN BİZ ÖNDEYİZ İŞTEE ADECE OY VERİN BAKIN BELİEBER DEĞİLİM AMA ONLARIN YERİNE KOYUN KENDİNİZİ
YanıtlaSilDüşmanlığınız varsa kıskandığınızdandır. -Directioner
YanıtlaSilyaa justini de çok seviyorum ama tabi ki One Directionın yeri bende çok ayrı... hepsini çok seviyorum <3 <3 :) :)
YanıtlaSiltabikide one direction <3 <3 <3 <3 <3
YanıtlaSilhepiniz malsınız amk çocuk gibi davranmaktan başka bi bok yaptığınız yok büyüyün biraz.
YanıtlaSil