Yusuf Berke

One Direction - Directioner




       ONE DİRECTİON'A  OY VERMEK İÇİN ''BEĞEN'' BUTONUNA TIKLAYIN!

72 yorum:

  1. directionerler her yerde paylaşalım bu bağlantıyı belieberları geçebiliriz

    YanıtlaSil
  2. ben sayfamda paylaştım

    YanıtlaSil
  3. ya hadi geçelim bütün fanları :(

    YanıtlaSil
  4. hadii verin veri verin oyyyy..

    YanıtlaSil
  5. Hadi amk hadii geçtiler biziii :/ !

    YanıtlaSil
  6. bak bebiklerım ne kadar uğraşsanızda justini geçemezsiniz uğraşmayın boşver belieberler her daim 1. hha ha ha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lan sus Belieber Ve Directioner'lar Kardeştir. Bu Kardeşliği Bozamassınız Asıl BELICTIONER'lar 1. !!!!!!

      Sil
    2. hep nedense böyle oluyor directioner belieber lerı kucaklıyor ama belieber lar hala directionerları dışlıyorlar!!1!!!

      Sil
  7. been butonu nerde

    YanıtlaSil
  8. off ya beğendirin işte

    YanıtlaSil
  9. justini boyle anketlerde gecebilirsiniz ama gercek hayatta asla ! tabi kuyruk acısı cekiceksiniz biraz sonra belieber'lara satasıcaksınız,oda yetmeyip kufur ediceksiniz falan vs. ama unutmayın bunu justının tahtına gececek olan sadece 1 kişi var oda : justinin gelecekte olan cocugu :) ha bence bu yazıyı da okumayın siz cünkü yediremiceksiniz
    ...bide neden bu kadar az yorum yaptınız? directioner'lar bu kadar az mı? yoksa one directionun götüne mi kactılar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya belieberler ile directionerlar kavga etmez onlar kardeştir niall bile justinin tahtına o ölünce geçebileceğimizi söylüyor ben belictionerım fakat daha çok directioner ayrıca bişey söylicem unutma one direction daha 3 yıldır falan ünlü justinden çok daha az ! o daha iyi olabilir ama gelecekte biz de ondan iyi olabiliriz directionerlar bu kadar az m diyorsun biraz kafayı çalıştırmalısın bence! gerçek hayatta geçicez diyen yok ve asla ama asla ne olursa olsun one directiona en küçük laf bile demezsiniz biz de justine etmeyiz merak etme...

      Sil
    2. kız mısın erkek misin yoksa top musun bilmem ama ben seni birinin götüne kaçırırım görün o zmn mk!!!

      Sil
    3. belieber ve directionerlar kardes bence sen bunu kendine yedirememissin zaten biz justin bieber'a laf etmedik ayrıca bende belictioner'im simdi kes sesini ve sktr gt canım

      Sil
    4. Ya her ne bok'san. ne saçmalıyosun ya directionerlarla belieberlar kardeştir bunu da herkes bilir. 1D ile Justin bile kavga etmezken sen ne diyosun. Ben forever beliectionerim ve asla vaz geçmem he bide ister Justin ister 1D bu oylamayı kazansın yinede hepsi benim bebeğim

      Sil
    5. bak kız ne tür bi orospu olduğunu bilmiyorum ama senin becericek pezevenkler vardır şimdi onları bekletme bence sonra paranı alamassın ben belictionerim ama 1d varken kimseyi seçmem SÜRTÜK'sün!!!!

      Sil
  10. bana bak sen korkağın tekisin dünyada milyonlarda directioner var onların karşısına eçip söyleyemzsin bu lafalı demi seni korkak orospu sen justini gereçkten sevseydin böle bişi demezdin şimdi s.q bu arada götümüze bişey kaçtığı yok ama liamın 26sı götüne kaçmış olabilir ;) siz one directionun boku bile olamazsınız... !!!!!!!!

    YanıtlaSil
  11. Belki kazanamıcaz ama yinede 1D yi her zaman seveceğiz.Bir oylamayla mı 1D düşecek sanki.Yani o kadfar ödülleri var.Herneyse konuya geçelim ne olur bunu herkese yayın.

    YanıtlaSil
  12. Lan bu başka takımı tutupta buraya yorum atanlar yokmu sizin ağzınıza kürekle vuruurum olmayan beyninize kan gitmez patlamış mısırlar.

    YanıtlaSil
  13. Of Belieber'ların en işi var burda mk. Siktirin gidin. Biz JUSTİNE BİŞEY SÖYLÜYOZ MU !!! Haddinizi bilin !!

    YanıtlaSil
  14. ben hem directioner hem belieberim ama tabi one direction önde gelir

    YanıtlaSil
  15. onları yerim ben hadi geçelim şunlarıııı

    YanıtlaSil
  16. bu yukardaki boklar niye oyle mal mal yorm yapıyolar beliebersen git justinin sayfasına yorum yap mk!!!

    YanıtlaSil
  17. kurban olunası insanlar

    YanıtlaSil
  18. Hadi geçelim şunları !!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  19. hadi oy verinb hacccııı

    YanıtlaSil
  20. ONE DİRECTİON
    ONE DİRECTİON
    ONE DİRECTİON
    ONE DİRECTİON
    ONE DİRECTİON
    ONE DİRECTİON
    ONE DİRECTİON
    ONE DİRECTİON

    YanıtlaSil
  21. Belictioner olmak çok zor :/

    YanıtlaSil
  22. belictioner diye bişey yook :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. defol burdan,böyle bir şey düşünüyorsan zaten belieber olamazsın

      Sil
  23. geçelim lütfen

    YanıtlaSil
  24. çk istiorum I love you one direction I am directioner

    YanıtlaSil
  25. LOVE YOU BELICTIONER!! KARDEŞ OLMAMIZ GEREKİRKEN NEDEN DÜŞMANIZ? DIRECTIONER <3 BELIEBER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız haklı. Bende BELICTIONER'ım. Kardeş olmamamız için bi neden de yok. Tabi bizi çekemeyenleri bilmem. En azından sevdiğimiz ünlüler için argo kelimeler kullanmıyoruz biz. Ama doğru bizi sevmiyorsunuz neden sevesiniz ki? Aptallık bizi çekemediğiniz için böyle davranıyorsunuz. FOREVER BELICTIONER!

      Sil
  26. BELICTIONER !! ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  27. One Direction <3

    YanıtlaSil
  28. ZAYNZAYNZAYNZAYN <3

    YanıtlaSil
  29. Bende BELICTIONER'ım. Kardeş olmamamız için bi neden de yok. Tabi bizi çekemeyenleri bilmem. En azından sevdiğimiz ünlüler için argo kelimeler kullanmıyoruz biz. Ama doğru bizi sevmiyorsunuz neden sevesiniz ki? Aptallık bizi çekemediğiniz için böyle davranıyorsunuz. FOREVER BELICTIONER!

    YanıtlaSil
  30. 1D aşk zayn malik <3

    YanıtlaSil
  31. One Dırection ❤ Zayn Malik ❤ Dırectioner olarak Belieber'leri geçelim arkadaşlar herkes beğeni butonuna bassın :)

    YanıtlaSil
  32. derdiniz belieber mk ya Bikerene one directionla Justın bieber dostlar lan birbirlernin hayranlarılar bırbılerıne seviyorlar siz hala neyin derdindesiniz mk belieberla Directionlar kardeştir.

    YanıtlaSil
  33. Kardeşler ama bu oylamada birisi yenicek bu yüzden desteklemek lazım

    YanıtlaSil
  34. AQ BU SİTENİN ADI BİLE BELLİ DEĞİL BOŞU BOŞUNA UĞRAŞŞIYORSUNUZ. AMA YARDIM EDİCEM.
    FACEBOOKTA EKLEMEK İSTEENLER VARSA; http://www.facebook.com/Bayanmalik26
    -BELIEBER-DIRECTIONER-SMİLER-LOVATİC-LİTTLE MONSTER-NAVY VE SELENATOR'ÜM.
    NOT;ESKİDEN SWİFT'eydim BU YÜZDEN TAYLOR'UN HAYRANLARINA SAYGI DUYUYORUM.

    YanıtlaSil
  35. Belictioner'im 2sinede oy verdim :)

    YanıtlaSil
  36. yha 1D kazanamassa çok üzülürüm camdan atlayıp kafamı kopartırım. Bu arada 1D antilerinin canı 26 istiyoo :D

    YanıtlaSil
  37. ya 1D kazansın ayrıca evet 1D anticilerinin canı güzel bi dayakta istiyo :D

    YanıtlaSil
  38. hadi ya oy verin

    YanıtlaSil
  39. kazanmamız lazımmm :D

    YanıtlaSil
  40. ama ben belictionerim 2 sinede aynı anda oy veriorum ı love you justinn and 1D ♥

    YanıtlaSil
  41. ya ama her seferinde aynı olay biz belictiner'ız ayrım yapmamımızı isteyemezsiniz

    YanıtlaSil
  42. meriç paylaştı diye geldim

    YanıtlaSil
  43. BELICTIONER KARDEŞLİĞİİ ♥

    YanıtlaSil
  44. kanmayin arkadaslar o mericin profili deil fake profil o..dun meric twitterda facesini dondurdugunu soyledi gozumle gordum yaa

    YanıtlaSil
  45. dırectionerler her yerde amq

    YanıtlaSil
  46. ya belictioner olmak ne zor bişey arkadaş yeter artık belieberlar siz directionerlere directionerler siz de belieberlara laf atmayın biz kardeşiz tamam mı isteseniz de istemeseniz de biz KARDEŞİZ justin ve one direction çok iyi anlaşıyolar iyi arkadaşlar lütfen artık kesin şu kavgayı

    YanıtlaSil
  47. justin in rehabilitasyon merkezine gireceğini bilen belieberların kuyruk acısı işte . uyuşturucu kullanan bir justin !

    YanıtlaSil
  48. ne justine nede 1D ye laf etmeyin aq bide la ettiğinii sanıyosunuz ama kezbandan başka bişi olmuyosunuz!!

    YanıtlaSil
  49. YA ARKADAŞLAR JUSTINE KÖTÜ SÖZLER SÖLEMEYİNDE BNDE KOYU DİRECTİONERİM AMA NE İSTİYOUNUZ ONDAN BİZ ÖNDEYİZ İŞTEE ADECE OY VERİN BAKIN BELİEBER DEĞİLİM AMA ONLARIN YERİNE KOYUN KENDİNİZİ

    YanıtlaSil
  50. Düşmanlığınız varsa kıskandığınızdandır. -Directioner

    YanıtlaSil
  51. yaa justini de çok seviyorum ama tabi ki One Directionın yeri bende çok ayrı... hepsini çok seviyorum <3 <3 :) :)

    YanıtlaSil
  52. tabikide one direction <3 <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  53. hepiniz malsınız amk çocuk gibi davranmaktan başka bi bok yaptığınız yok büyüyün biraz.

    YanıtlaSil

Blogger Template by Clairvo