nereye baksam aynı şey yeter sen belieber değilsin OLAMAZSIN! hiç mi anlayış yok sizde bişey bilmeden laf ediyosunuz 1D yle JB kardeş anlayın mal kafalılar
adsız katılıyorum en Çok Hayran Kitlesi Justin Bieber .. Ayrıca Hayran Kitlesi Böyle Bellii olmaz herkezin Facebook denen hesabı yok örneğin ben dondurdum !.. her Neyse Sonuçta Yabancı Belieberlarda Var !..
justinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aşkım bnim sni hep sevicem kim ne derse desin umrumda olmıcak sni asla bırakmıcam !!!!!!!!!!!!!! <3
bELİCTİONER DİYE BİŞİ YOK SİZ NEYİN KAFASINI YAŞIYOSUNUZ Kİ YA JUSTINI SEÇİCEN YA DA ONE DİRECTİONU .BEN FOREVER BELİEBERIM ONE DİRECTİONU SEVMİYORUM AMA ONA HAKARET ETME GİBİ Bİ LÜKSÜM YOK YANİ :/
bi de belieber diyosun dimi kendine yazık ya gerçekten justin bieber one direction'u seviyo ve arkadaşlar hem de iyi arkadaşlar ve birbirlerinin karşılaştırılmasını istemiyorlar justin'in sözlerini duydun mu? "Eğer ben bir gün ölürsem hepiniz directioner olun"
Belieber'ım ama 1D'ye küfür etmek sizi düşmez.. !!! O kadar düşmeyinn !! One Directionda gayet başarılı!! Lütfenn !! Rica ediyorum o kadar düşemyin o kadar seviyesiz olmayın oylayın geçin !!
lan biz size küfür ediyozmu bn directionerim düzgünce oylarınızla geçin sewiyeniz belli oluyo burdan bakınca ztn ama aptallığınızı bu kadarda belli etmeye gerek yok!!!
biz size küfür ettikmii bn 1D'ye laf ettirmem justinede laf ettirmem hem directionerlerle belieberler kardeştir tm mı bunu bilmeyen zaten belieber değildirr.
Bence Justin . Neden mi o zor koşullarda küçük yaşta milyonlarca hayranını kaptı ve belieberler onu asla bırakmayacak . Sesi çok güzel çok tatlı onu çok seviyoruz evet Anticileri olabilir fakat her şarkıcının anticisi vardır . Kavga etmeye lüzüm yok . Böyle karşılaştıma olmamalı ama olursada J.B <3
belictioner im ama justin benim hayatim yani herseyden once castin one direction yokken o vardi justin michel jakson in (buyuk ihtimalle yanlis yazmisimdir kusura bakmayin artik ) tahtina gecince 1D de justin in tahtina gecicek onlar da bunun farkinda neyin kavgasini yapiosunuz amk
3 kere üst üste dünyanın en büyük hayran kitlesi seçildik zaten kimse bizimle yarışamaz eğer kazanamazsak bile üzülmemeliyiz çünkü hem onun hem de bizim birer yıldızımız var... diğerlerinin işi sadece o yıldızlara bakıp dilek tutmak olur... ama eğer 1D'ye küfür edilirse de bu o yıldızların ışıltısını düşürecektir. bu da dileğe ihtiyacı olan insanların onları göememesine yol açar!!! hiçbir BELİEBER bunu istemez...
Ben aslında belictionerim ikisi arasında ayrımcılık yapamam ama 4 yıldır belieberim ve 2 senedirde dırectıonerim :D :D oyüzden JUSTIN ONE DIRECTIONIDA SEVİYORUM SAKIN YANLIŞ ANLAMAYIN :))
YA SİZ BELICTIONER DİYORSUNUZ DA JUSTIN OLLG OLAN KIZIN 1D BİLEKLİĞİNİ ATTI BELIEBERS SIKER DIRECTIONERS 11-14 YAŞ ARASIYKEN BELIEBERS 12-18 YAŞ ARASI HATTA BENİM ABİLERİMDE BOYLIEBER VE 25 YAŞINDA DİĞER ABİM 19 YAŞINDA ZA BELIEBERS SIKER! KEZBAN DIREKSIYONLAR
Kim kimi geçer o belli olmaz fakat Directioner'lar kabul edin dünyadaki en büyük hayran kitlesi Belieber'lar. Bunu herkes kabul etti sizde kabul edin. Diğer Belieber'lar sizde Directioner'lara laf atmayı bırakın biz sonuçta kardeşiz bir yerde. Bende bir Belieber'ım fakat Directioner'lara laf atınca elime bir şey geçmiyor. Ama eğer bir Directioner, Justin'e veya da biz Belieber'lara laf atarsa SALDIRIN KARDEŞLERİM <33
ya belictioner olmak ne zor bişey arkadaş yeter artık belieberlar siz directionerlere directionerler siz de belieberlara laf atmayın biz kardeşiz tamam mı isteseniz de istemeseniz de biz KARDEŞİZ justin ve one direction çok iyi anlaşıyolar iyi arkadaşlar lütfen artık kesin şu kavgayı FOREVER BELICTIONER
Ben sadece selenaya antiyim. 1D'ye anti değilim.Aama onlar Belieberlara küfür etmeye devam attikçe antileri de artar.Ne de olsa biz 55 milyon hayran kitlesiyiz.Kapişşş
ŞU GÜLÜŞE BAK LAN GÜLÜŞÜYLE ALIR . BOŞ YERE BÖYLE ŞEYLER YAPMANIA GEREK YOK HEP JUSTIN YENİ EZİLİYOSUN AMK . BELIEBERLAR HEPİNİZDEN GÜÇLÜ ŞUNU KAFANIZZA SOKAMADINIZ GİTTİ.
öncelikle şuna açıklık getirelim belictioner diye bişey yok.olamaz da zaten.ayrıca justin one direction'dan daha iyi.bunu kendileri de kabul ediyorlar.ama bir türlü kalın kafalı fanları anlamıyo.justin Michael Jackson gibi birine benzetildi ya siz hala one direction diye delirin mal directionerlar!!!!
justiiin bebeğimsiiiin <333
YanıtlaSilpaylaşalım bu bağlantıyı directionerler bizi geçmesin sakın !
YanıtlaSilOnlar mı bizi geçicek :p
YanıtlaSilEvet :)
Silevet biz geçicez noldu
SilYes biz sizi geçicez
YanıtlaSilDİLANUR SORUN MU VAR ?
YanıtlaSilBELİEBERLAR HER TÜRLÜ SİKER, EN BÜYÜK HAYRAN KİTLESİYİZ 1D'NİN MK!!
YanıtlaSilyok ya düzgün konuş directioner belieber kardeşliği duydunmu hiç ona da belictioner deniyor
Silsenin gibilerde bu kardeşliği mahvediyo
Silnereye baksam aynı şey yeter sen belieber değilsin OLAMAZSIN! hiç mi anlayış yok sizde bişey bilmeden laf ediyosunuz 1D yle JB kardeş anlayın mal kafalılar
Siladsız katılıyorum en Çok Hayran Kitlesi Justin Bieber .. Ayrıca Hayran Kitlesi Böyle Bellii olmaz herkezin Facebook denen hesabı yok örneğin ben dondurdum !.. her Neyse Sonuçta Yabancı Belieberlarda Var !..
Silbeliebers her türlü geçer madem directionersiniz napıyonuz siz burdaa ??
SilAynen o neyse ben sadece belieber'ım !
SilİKİSİ DE MÜKEMMEL, KARŞILAŞTIRMAYI BIRAKIN BEYİNSİZLER.
YanıtlaSilBELIEBER DEĞİLİM AMA,1D VS JUSTIN'DE KESİNLİKLE JUSTIN..ANTI 1D ♥
YanıtlaSilAynen anti 1D
SilAnti 1D forever justin
YanıtlaSilBelieberler Directionerlere hakaret etmesinler . Ben belictionerim . FOREVER BELİCTİONER
YanıtlaSilbence belictioner diye bişi yok ;)
SilBende öyleyim
SilYERİM Kİİİİİ <3 <3 FOREVER BELIEBER <3 <3 BİDE DIRECTIONER BİDE SELENATOR :D
YanıtlaSilJustin Bieber <3 Forever. Bieber Fever.
YanıtlaSilFOREVER BELICTONER <3
YanıtlaSilcCcJUSTİNSİKERcCc
YanıtlaSilJustin her türlü sikcek bu neyin kafasısya mk :D biz 50 milyonuz siz hala justin mi 1d mi :D 1d nin amına koyım tamam :D
YanıtlaSilbelieber değilsin bil istedim,olamayacaksın
SilBELİEBELİĞİ SENDEN ÖĞRENECEK DEĞİL. AMA ARKADAŞLAR BENDE 1D YE ANTİYİM AMA SAYGILI OLALIM ONLAR BELİEBERLERE SAYGI GÖSTERİYOLAR BİZDE GÖSTERELİM HİÇ UĞRAŞMAYIN 1DLİLERLE SALLAYIN.
Silher türlü justin kral <3
YanıtlaSilAnti 1D Frover JUSTİN BİEBER !!!!! ∞ ♥
YanıtlaSilyeahhhhhh justini seviyorumm
YanıtlaSilKİNG JUSTİN
YanıtlaSilcasteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
YanıtlaSilKocaccccııımmm <3 Bebegggiiim <3 Hayatııımmm <3 Kısacası herşeeyyyimm <3 Casteneeeeeeeeeeeeeem <3
YanıtlaSiljustinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aşkım bnim sni hep sevicem kim ne derse desin umrumda olmıcak sni asla bırakmıcam !!!!!!!!!!!!!! <3
YanıtlaSilbELİCTİONER DİYE BİŞİ YOK SİZ NEYİN KAFASINI YAŞIYOSUNUZ Kİ YA JUSTINI SEÇİCEN YA DA ONE DİRECTİONU .BEN FOREVER BELİEBERIM ONE DİRECTİONU SEVMİYORUM AMA ONA HAKARET ETME GİBİ Bİ LÜKSÜM YOK YANİ :/
YanıtlaSilaynen forever BELİEBER !
SilCASTEĞNNNNNNNNNNNNN CANISI TABİ Kİ JUSTIN YANİ FOREVER BELİEBER <3
YanıtlaSilJustin dırıdırıdırıdıdırıdırımm :D <3
YanıtlaSilBelictionerim ama justin daha önemli :) <3
YanıtlaSilBen MFyim türkiyedeki en iyi rapçinin hayranı ;)
YanıtlaSilAynen bendeee :D Sagolera <3
SilJustin Bieber Is My Life <3..
YanıtlaSiljustin <3
YanıtlaSilAnti 1D!! FOREVER JUSTIN AND FOREVER BELIEBER <3
YanıtlaSilbi de belieber diyosun dimi kendine yazık ya gerçekten justin bieber one direction'u seviyo ve arkadaşlar hem de iyi arkadaşlar ve birbirlerinin karşılaştırılmasını istemiyorlar justin'in sözlerini duydun mu? "Eğer ben bir gün ölürsem hepiniz directioner olun"
SilFOREVER BELİEBERRR ♥♥
YanıtlaSilBelieber'ım ama 1D'ye küfür etmek sizi düşmez.. !!! O kadar düşmeyinn !! One Directionda gayet başarılı!! Lütfenn !! Rica ediyorum o kadar düşemyin o kadar seviyesiz olmayın oylayın geçin !!
YanıtlaSillan biz size küfür ediyozmu bn directionerim düzgünce oylarınızla geçin sewiyeniz belli oluyo burdan bakınca ztn ama aptallığınızı bu kadarda belli etmeye gerek yok!!!
YanıtlaSilben belictionerim :)
YanıtlaSilbiz size küfür ettikmii bn 1D'ye laf ettirmem justinede laf ettirmem hem directionerlerle belieberler kardeştir tm mı bunu bilmeyen zaten belieber değildirr.
YanıtlaSilFOREVER BELICTIONER ♥ ♥ ♥ ♥
YanıtlaSilI LOVE JUSTİN!!!!!!! Without you I die <3
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilBence Justin .
YanıtlaSilJustinnnnnn <3
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilBence Justin . Neden mi o zor koşullarda küçük yaşta milyonlarca hayranını kaptı ve belieberler onu asla bırakmayacak . Sesi çok güzel çok tatlı onu çok seviyoruz evet Anticileri olabilir fakat her şarkıcının anticisi vardır . Kavga etmeye lüzüm yok . Böyle karşılaştıma olmamalı ama olursada J.B <3
YanıtlaSilJustin İs My Life's %100 <3 http://www.facebook.com/KalpeDusenMeteorJustinBieber sayfaya destek olurmusunuzz ?
YanıtlaSilSizi geçtik forever directioner anti Justin
YanıtlaSilmal misiniz la neyin kafasindasiniz tabii ki castinnn
YanıtlaSilcastinn ;D
Silbelictioner im ama justin benim hayatim yani herseyden once castin one direction yokken o vardi justin michel jakson in (buyuk ihtimalle yanlis yazmisimdir kusura bakmayin artik ) tahtina gecince 1D de justin in tahtina gecicek onlar da bunun farkinda neyin kavgasini yapiosunuz amk
YanıtlaSilhelal be ♥
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilFOREVER BELİEBER <3 ∞
YanıtlaSil3 kere üst üste dünyanın en büyük hayran kitlesi seçildik zaten kimse bizimle yarışamaz eğer kazanamazsak bile üzülmemeliyiz çünkü hem onun hem de bizim birer yıldızımız var... diğerlerinin işi sadece o yıldızlara bakıp dilek tutmak olur... ama eğer 1D'ye küfür edilirse de bu o yıldızların ışıltısını düşürecektir. bu da dileğe ihtiyacı olan insanların onları göememesine yol açar!!! hiçbir BELİEBER bunu istemez...
YanıtlaSilBelieberler olmasa kendinize directioner bile diyemicektyiniz. neyin kafasını yaşıyosunuz ???
YanıtlaSilBELİCTİONER'IZ VAR MI İTİRAZ ? VARSA BİLE HİÇ BİR SEY DEMEYE HAKKINIZ YOK.ANLADINIZ MI? BİZİM SEÇİMİMİZ
YanıtlaSilTabiki de Justinn yaa <3 Tamam one direction'ı da seviyorum ama Justin'ın yeri ayrıı FOREVER BELİEBER <3
YanıtlaSilBen aslında belictionerim ikisi arasında ayrımcılık yapamam ama 4 yıldır belieberim ve 2 senedirde dırectıonerim :D :D oyüzden JUSTIN ONE DIRECTIONIDA SEVİYORUM SAKIN YANLIŞ ANLAMAYIN :))
YanıtlaSilBelieber im :) ve daha yeni olmaya başladım JB <3
YanıtlaSilforever belieber.
YanıtlaSilYA SİZ BELICTIONER DİYORSUNUZ DA JUSTIN OLLG OLAN KIZIN 1D BİLEKLİĞİNİ ATTI BELIEBERS SIKER DIRECTIONERS 11-14 YAŞ ARASIYKEN BELIEBERS 12-18 YAŞ ARASI HATTA BENİM ABİLERİMDE BOYLIEBER VE 25 YAŞINDA DİĞER ABİM 19 YAŞINDA ZA BELIEBERS SIKER! KEZBAN DIREKSIYONLAR
YanıtlaSilBEN <3
YanıtlaSilJastin iyisin :D
YanıtlaSilJustin gene yakıo amk :D (Erkek)
YanıtlaSiljustin benim aşkımmm
YanıtlaSilsonsuzluk = belieber & boylieber
YanıtlaSilSonsuza dek BELIEBER'im
YanıtlaSilforever belieber ♥
YanıtlaSilKim kimi geçer o belli olmaz fakat Directioner'lar kabul edin dünyadaki en büyük hayran kitlesi Belieber'lar. Bunu herkes kabul etti sizde kabul edin. Diğer Belieber'lar sizde Directioner'lara laf atmayı bırakın biz sonuçta kardeşiz bir yerde. Bende bir Belieber'ım fakat Directioner'lara laf atınca elime bir şey geçmiyor. Ama eğer bir Directioner, Justin'e veya da biz Belieber'lara laf atarsa SALDIRIN KARDEŞLERİM <33
YanıtlaSilforever belieber <3 directioner olanlara lafım yok ama anti 1D!!
YanıtlaSilone dırectıon antı ! forever jb
YanıtlaSiljustin kazansınnn
YanıtlaSilcasteeeeeeeeeeeeeeeeen
YanıtlaSilbebeğim hadiii beliebers göster gücünüüü
YanıtlaSilHadi Belieberlar gösterin gücünüzüüüü
YanıtlaSil1d yi her şekilde geöçeriz onlar da kimmişşşşşşşş
YanıtlaSiljustin bieberin hakaret edenin anasini siksin taksim cocuklari
YanıtlaSilkesin bu oylama bizim c'omon BELİEBER'S
YanıtlaSilforeverrrrr
YanıtlaSilFOREVER BELİEBER
YanıtlaSilya belictioner olmak ne zor bişey arkadaş yeter artık belieberlar siz directionerlere directionerler siz de belieberlara laf atmayın biz kardeşiz tamam mı isteseniz de istemeseniz de biz KARDEŞİZ justin ve one direction çok iyi anlaşıyolar iyi arkadaşlar lütfen artık kesin şu kavgayı FOREVER BELICTIONER
YanıtlaSilben belieberim 1D hakında hiç bir şey bilmiyorum bu yüzden hakaret veya vs şeylerle
YanıtlaSililgilenmiyorum ama saygı duyuyorum lütfen sizde böyle olun
Tabikide Justin . Aşkım benim senin herşeyimi veririm yımrıhım <333
YanıtlaSilFOREVER BELIEBER ♥
YanıtlaSilBen sadece selenaya antiyim. 1D'ye anti değilim.Aama onlar Belieberlara küfür etmeye devam attikçe antileri de artar.Ne de olsa biz 55 milyon hayran kitlesiyiz.Kapişşş
YanıtlaSilBİZ HER ZAMAN EN GÜÇLÜSÜYÜZ SOKUN ŞUNU KAFANIZA !!!! FOREVER BELIEBER <3 <3 <3
YanıtlaSilJUSTIN SIKER OLMMM HERTÜRLÜ SDFG AŞKIM TİPE BAK LO YİRİM YİRR
YanıtlaSilŞU GÜLÜŞE BAK LAN GÜLÜŞÜYLE ALIR . BOŞ YERE BÖYLE ŞEYLER YAPMANIA GEREK YOK HEP JUSTIN YENİ EZİLİYOSUN AMK . BELIEBERLAR HEPİNİZDEN GÜÇLÜ ŞUNU KAFANIZZA SOKAMADINIZ GİTTİ.
YanıtlaSilADAMSIN KARDEŞİM FOREVER BELIEBER. <3
SilVe are the champion xd forever belieber !
YanıtlaSilJustiinn ♥
YanıtlaSilBen de Belictionerdim ama bazı Directionerler yüzünden anti 1D oldum o yüzden FOREVER BELIEBER! <3
YanıtlaSilJUSTİN ~SELENA ~ FOREVAR ..
YanıtlaSilBELICTIONER DİYE BİRŞEY YOK AMINAKODUKLARIM ANLAYIN !!!!!
YanıtlaSilFOREVER BELIEBER♥
YanıtlaSilKESİNLİKLE JUSTIN ♥
directionerler bizi geçemez !! hele selenatorler asla. bizi geçmeleri için büyümeleri lazım ...
YanıtlaSilSeni yerim olum ben bebemsin justinn <3
YanıtlaSilöncelikle şuna açıklık getirelim belictioner diye bişey yok.olamaz da zaten.ayrıca justin one direction'dan daha iyi.bunu kendileri de kabul ediyorlar.ama bir türlü kalın kafalı fanları anlamıyo.justin Michael Jackson gibi birine benzetildi ya siz hala one direction diye delirin mal directionerlar!!!!
YanıtlaSilNe Malsınız Amına Koyduğumun Evlatları Şimdi Siktirin Gidin Buradan
YanıtlaSilJUSTİN BİEBER I LOVE YOU <3
YanıtlaSiljustin seni çok seviyorum <3 <3 <3
YanıtlaSil