Yusuf Berke

Justin Bieber - Belieber




      JUSTIN BIEBER'A  OY VERMEK İÇİN ''BEĞEN'' BUTONUNA TIKLAYIN!

114 yorum:

  1. justiiin bebeğimsiiiin <333

    YanıtlaSil
  2. paylaşalım bu bağlantıyı directionerler bizi geçmesin sakın !

    YanıtlaSil
  3. Onlar mı bizi geçicek :p

    YanıtlaSil
  4. Yes biz sizi geçicez

    YanıtlaSil
  5. DİLANUR SORUN MU VAR ?

    YanıtlaSil
  6. BELİEBERLAR HER TÜRLÜ SİKER, EN BÜYÜK HAYRAN KİTLESİYİZ 1D'NİN MK!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya düzgün konuş directioner belieber kardeşliği duydunmu hiç ona da belictioner deniyor

      Sil
    2. senin gibilerde bu kardeşliği mahvediyo

      Sil
    3. nereye baksam aynı şey yeter sen belieber değilsin OLAMAZSIN! hiç mi anlayış yok sizde bişey bilmeden laf ediyosunuz 1D yle JB kardeş anlayın mal kafalılar

      Sil
    4. adsız katılıyorum en Çok Hayran Kitlesi Justin Bieber .. Ayrıca Hayran Kitlesi Böyle Bellii olmaz herkezin Facebook denen hesabı yok örneğin ben dondurdum !.. her Neyse Sonuçta Yabancı Belieberlarda Var !..

      Sil
    5. beliebers her türlü geçer madem directionersiniz napıyonuz siz burdaa ??

      Sil
    6. Aynen o neyse ben sadece belieber'ım !

      Sil
  7. İKİSİ DE MÜKEMMEL, KARŞILAŞTIRMAYI BIRAKIN BEYİNSİZLER.

    YanıtlaSil
  8. BELIEBER DEĞİLİM AMA,1D VS JUSTIN'DE KESİNLİKLE JUSTIN..ANTI 1D ♥

    YanıtlaSil
  9. Anti 1D forever justin

    YanıtlaSil
  10. Belieberler Directionerlere hakaret etmesinler . Ben belictionerim . FOREVER BELİCTİONER

    YanıtlaSil
  11. YERİM Kİİİİİ <3 <3 FOREVER BELIEBER <3 <3 BİDE DIRECTIONER BİDE SELENATOR :D

    YanıtlaSil
  12. Justin Bieber <3 Forever. Bieber Fever.

    YanıtlaSil
  13. FOREVER BELICTONER <3

    YanıtlaSil
  14. cCcJUSTİNSİKERcCc

    YanıtlaSil
  15. Justin her türlü sikcek bu neyin kafasısya mk :D biz 50 milyonuz siz hala justin mi 1d mi :D 1d nin amına koyım tamam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belieber değilsin bil istedim,olamayacaksın

      Sil
    2. BELİEBELİĞİ SENDEN ÖĞRENECEK DEĞİL. AMA ARKADAŞLAR BENDE 1D YE ANTİYİM AMA SAYGILI OLALIM ONLAR BELİEBERLERE SAYGI GÖSTERİYOLAR BİZDE GÖSTERELİM HİÇ UĞRAŞMAYIN 1DLİLERLE SALLAYIN.

      Sil
  16. her türlü justin kral <3

    YanıtlaSil
  17. Anti 1D Frover JUSTİN BİEBER !!!!! ∞ ♥

    YanıtlaSil
  18. yeahhhhhh justini seviyorumm

    YanıtlaSil
  19. casteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  20. Kocaccccııımmm <3 Bebegggiiim <3 Hayatııımmm <3 Kısacası herşeeyyyimm <3 Casteneeeeeeeeeeeeeem <3

    YanıtlaSil
  21. justinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aşkım bnim sni hep sevicem kim ne derse desin umrumda olmıcak sni asla bırakmıcam !!!!!!!!!!!!!! <3

    YanıtlaSil
  22. bELİCTİONER DİYE BİŞİ YOK SİZ NEYİN KAFASINI YAŞIYOSUNUZ Kİ YA JUSTINI SEÇİCEN YA DA ONE DİRECTİONU .BEN FOREVER BELİEBERIM ONE DİRECTİONU SEVMİYORUM AMA ONA HAKARET ETME GİBİ Bİ LÜKSÜM YOK YANİ :/

    YanıtlaSil
  23. CASTEĞNNNNNNNNNNNNN CANISI TABİ Kİ JUSTIN YANİ FOREVER BELİEBER <3

    YanıtlaSil
  24. Justin dırıdırıdırıdıdırıdırımm :D <3

    YanıtlaSil
  25. Belictionerim ama justin daha önemli :) <3

    YanıtlaSil
  26. Ben MFyim türkiyedeki en iyi rapçinin hayranı ;)

    YanıtlaSil
  27. Justin Bieber Is My Life <3..

    YanıtlaSil
  28. Anti 1D!! FOREVER JUSTIN AND FOREVER BELIEBER <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi de belieber diyosun dimi kendine yazık ya gerçekten justin bieber one direction'u seviyo ve arkadaşlar hem de iyi arkadaşlar ve birbirlerinin karşılaştırılmasını istemiyorlar justin'in sözlerini duydun mu? "Eğer ben bir gün ölürsem hepiniz directioner olun"

      Sil
  29. FOREVER BELİEBERRR ♥♥

    YanıtlaSil
  30. Belieber'ım ama 1D'ye küfür etmek sizi düşmez.. !!! O kadar düşmeyinn !! One Directionda gayet başarılı!! Lütfenn !! Rica ediyorum o kadar düşemyin o kadar seviyesiz olmayın oylayın geçin !!

    YanıtlaSil
  31. lan biz size küfür ediyozmu bn directionerim düzgünce oylarınızla geçin sewiyeniz belli oluyo burdan bakınca ztn ama aptallığınızı bu kadarda belli etmeye gerek yok!!!

    YanıtlaSil
  32. ben belictionerim :)

    YanıtlaSil
  33. biz size küfür ettikmii bn 1D'ye laf ettirmem justinede laf ettirmem hem directionerlerle belieberler kardeştir tm mı bunu bilmeyen zaten belieber değildirr.

    YanıtlaSil
  34. FOREVER BELICTIONER ♥ ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  35. I LOVE JUSTİN!!!!!!! Without you I die <3

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Bence Justin .

    YanıtlaSil
  38. Justinnnnnn <3

    YanıtlaSil
  39. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  40. Bence Justin . Neden mi o zor koşullarda küçük yaşta milyonlarca hayranını kaptı ve belieberler onu asla bırakmayacak . Sesi çok güzel çok tatlı onu çok seviyoruz evet Anticileri olabilir fakat her şarkıcının anticisi vardır . Kavga etmeye lüzüm yok . Böyle karşılaştıma olmamalı ama olursada J.B <3

    YanıtlaSil
  41. Justin İs My Life's %100 <3 http://www.facebook.com/KalpeDusenMeteorJustinBieber sayfaya destek olurmusunuzz ?

    YanıtlaSil
  42. Sizi geçtik forever directioner anti Justin

    YanıtlaSil
  43. mal misiniz la neyin kafasindasiniz tabii ki castinnn

    YanıtlaSil
  44. belictioner im ama justin benim hayatim yani herseyden once castin one direction yokken o vardi justin michel jakson in (buyuk ihtimalle yanlis yazmisimdir kusura bakmayin artik ) tahtina gecince 1D de justin in tahtina gecicek onlar da bunun farkinda neyin kavgasini yapiosunuz amk

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. FOREVER BELİEBER <3 ∞

    YanıtlaSil
  47. 3 kere üst üste dünyanın en büyük hayran kitlesi seçildik zaten kimse bizimle yarışamaz eğer kazanamazsak bile üzülmemeliyiz çünkü hem onun hem de bizim birer yıldızımız var... diğerlerinin işi sadece o yıldızlara bakıp dilek tutmak olur... ama eğer 1D'ye küfür edilirse de bu o yıldızların ışıltısını düşürecektir. bu da dileğe ihtiyacı olan insanların onları göememesine yol açar!!! hiçbir BELİEBER bunu istemez...

    YanıtlaSil
  48. Belieberler olmasa kendinize directioner bile diyemicektyiniz. neyin kafasını yaşıyosunuz ???

    YanıtlaSil
  49. BELİCTİONER'IZ VAR MI İTİRAZ ? VARSA BİLE HİÇ BİR SEY DEMEYE HAKKINIZ YOK.ANLADINIZ MI? BİZİM SEÇİMİMİZ

    YanıtlaSil
  50. Tabiki de Justinn yaa <3 Tamam one direction'ı da seviyorum ama Justin'ın yeri ayrıı FOREVER BELİEBER <3

    YanıtlaSil
  51. Ben aslında belictionerim ikisi arasında ayrımcılık yapamam ama 4 yıldır belieberim ve 2 senedirde dırectıonerim :D :D oyüzden JUSTIN ONE DIRECTIONIDA SEVİYORUM SAKIN YANLIŞ ANLAMAYIN :))

    YanıtlaSil
  52. Belieber im :) ve daha yeni olmaya başladım JB <3

    YanıtlaSil
  53. forever belieber.

    YanıtlaSil
  54. YA SİZ BELICTIONER DİYORSUNUZ DA JUSTIN OLLG OLAN KIZIN 1D BİLEKLİĞİNİ ATTI BELIEBERS SIKER DIRECTIONERS 11-14 YAŞ ARASIYKEN BELIEBERS 12-18 YAŞ ARASI HATTA BENİM ABİLERİMDE BOYLIEBER VE 25 YAŞINDA DİĞER ABİM 19 YAŞINDA ZA BELIEBERS SIKER! KEZBAN DIREKSIYONLAR

    YanıtlaSil
  55. Jastin iyisin :D

    YanıtlaSil
  56. Justin gene yakıo amk :D (Erkek)

    YanıtlaSil
  57. justin benim aşkımmm

    YanıtlaSil
  58. sonsuzluk = belieber & boylieber

    YanıtlaSil
  59. forever belieber ♥

    YanıtlaSil
  60. Kim kimi geçer o belli olmaz fakat Directioner'lar kabul edin dünyadaki en büyük hayran kitlesi Belieber'lar. Bunu herkes kabul etti sizde kabul edin. Diğer Belieber'lar sizde Directioner'lara laf atmayı bırakın biz sonuçta kardeşiz bir yerde. Bende bir Belieber'ım fakat Directioner'lara laf atınca elime bir şey geçmiyor. Ama eğer bir Directioner, Justin'e veya da biz Belieber'lara laf atarsa SALDIRIN KARDEŞLERİM <33

    YanıtlaSil
  61. forever belieber <3 directioner olanlara lafım yok ama anti 1D!!

    YanıtlaSil
  62. one dırectıon antı ! forever jb

    YanıtlaSil
  63. casteeeeeeeeeeeeeeeeen

    YanıtlaSil
  64. bebeğim hadiii beliebers göster gücünüüü

    YanıtlaSil
  65. Hadi Belieberlar gösterin gücünüzüüüü

    YanıtlaSil
  66. 1d yi her şekilde geöçeriz onlar da kimmişşşşşşşş

    YanıtlaSil
  67. justin bieberin hakaret edenin anasini siksin taksim cocuklari

    YanıtlaSil
  68. kesin bu oylama bizim c'omon BELİEBER'S

    YanıtlaSil
  69. FOREVER BELİEBER

    YanıtlaSil
  70. ya belictioner olmak ne zor bişey arkadaş yeter artık belieberlar siz directionerlere directionerler siz de belieberlara laf atmayın biz kardeşiz tamam mı isteseniz de istemeseniz de biz KARDEŞİZ justin ve one direction çok iyi anlaşıyolar iyi arkadaşlar lütfen artık kesin şu kavgayı FOREVER BELICTIONER

    YanıtlaSil
  71. ben belieberim 1D hakında hiç bir şey bilmiyorum bu yüzden hakaret veya vs şeylerle
    ilgilenmiyorum ama saygı duyuyorum lütfen sizde böyle olun

    YanıtlaSil
  72. Tabikide Justin . Aşkım benim senin herşeyimi veririm yımrıhım <333

    YanıtlaSil
  73. Ben sadece selenaya antiyim. 1D'ye anti değilim.Aama onlar Belieberlara küfür etmeye devam attikçe antileri de artar.Ne de olsa biz 55 milyon hayran kitlesiyiz.Kapişşş

    YanıtlaSil
  74. BİZ HER ZAMAN EN GÜÇLÜSÜYÜZ SOKUN ŞUNU KAFANIZA !!!! FOREVER BELIEBER <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  75. JUSTIN SIKER OLMMM HERTÜRLÜ SDFG AŞKIM TİPE BAK LO YİRİM YİRR

    YanıtlaSil
  76. ŞU GÜLÜŞE BAK LAN GÜLÜŞÜYLE ALIR . BOŞ YERE BÖYLE ŞEYLER YAPMANIA GEREK YOK HEP JUSTIN YENİ EZİLİYOSUN AMK . BELIEBERLAR HEPİNİZDEN GÜÇLÜ ŞUNU KAFANIZZA SOKAMADINIZ GİTTİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ADAMSIN KARDEŞİM FOREVER BELIEBER. <3

      Sil
  77. Ve are the champion xd forever belieber !

    YanıtlaSil
  78. Ben de Belictionerdim ama bazı Directionerler yüzünden anti 1D oldum o yüzden FOREVER BELIEBER! <3

    YanıtlaSil
  79. JUSTİN ~SELENA ~ FOREVAR ..

    YanıtlaSil
  80. BELICTIONER DİYE BİRŞEY YOK AMINAKODUKLARIM ANLAYIN !!!!!

    YanıtlaSil
  81. FOREVER BELIEBER♥
    KESİNLİKLE JUSTIN ♥

    YanıtlaSil
  82. directionerler bizi geçemez !! hele selenatorler asla. bizi geçmeleri için büyümeleri lazım ...

    YanıtlaSil
  83. Seni yerim olum ben bebemsin justinn <3

    YanıtlaSil
  84. öncelikle şuna açıklık getirelim belictioner diye bişey yok.olamaz da zaten.ayrıca justin one direction'dan daha iyi.bunu kendileri de kabul ediyorlar.ama bir türlü kalın kafalı fanları anlamıyo.justin Michael Jackson gibi birine benzetildi ya siz hala one direction diye delirin mal directionerlar!!!!

    YanıtlaSil
  85. Ne Malsınız Amına Koyduğumun Evlatları Şimdi Siktirin Gidin Buradan

    YanıtlaSil
  86. JUSTİN BİEBER I LOVE YOU <3

    YanıtlaSil
  87. justin seni çok seviyorum <3 <3 <3

    YanıtlaSil

Blogger Template by Clairvo